Žigan Krajnčan / Dalanda Diallo
Neimenovano / Na vseh štirih
plesni predstavi
Neimenovano
Kaj je to neimenovano? Vesoljca na Zemlji? Komuniciranje? Preko transa in ekstaze poskušava dosegati neimenovano? Je to neimenovano?
Najina gibalna sila? Vir? Je to najin odnos, občutki med nama? So to misli brez besed? Je neimenovano samo zato, ker se ne znava jasno artikulirati?
Vedno znova imenujeva, tisto neimenovano, ker tisto neimenovano...ostaja neimenovano... Zato pleševa, ker samo tako poznava svojo nesmrtnost.
Koncept, koreografija, ples: Žigan Krajnčan, Gašper Kunšek
Glasba: Kristijan Krajnčan
Oblikovanje svetlobe: Luka Curk
Mentorici: Nataša Tovirac, Nina Meško
Produkcija: Plesni Studio Intakt, JSKD 2016
Žigan Krajnčan je plesalec, performer in pevec. Njegov gibalni izraz je fuzija plesnih tehnik, kot so popping, hip hop, balet, release, Cunningham, krump, house, kontaktna improvizacija, moshing/slamdancing, joga, ki ga nenehno izpopolnjuje in nadgrajuje ter išče nove možnosti. Kljub mladim letom je sodeloval s številnimi koreografi in drugimi ustvarjalci, kot so Matija Ferlin, Maja Delak, Gregor Luštek, Branko Potočan, Gramatik, Matjaž Pograjc, Miha Hočevar, Ivana Djilas, Matjaž Farič, Jurij Zrnec, Uroš Smolej, Gašper Tič, in Ivan Mijačevič. Osvojil je številne nagrade z različnih področij: bil je trikratni zmagovalec mednarodnega tekmovanja OPUS in zmagovalec evropskega IDO tekmovanja v Electric Boogie kategoriji. Njegov plesni partner je Gašper Kunšek. Skupaj sta razvila, koreografirala in nastopila v interdisciplinarnem projektu Skriti mit, ki ga vodi Kristijan Krajnčan. Staging a Play: Steklena menažerija koreografa Matije Ferlina je bil njegov zadnji projekt.
Na vseh štirih
Na vseh štirih je predstava o mizi in stolih. Miza in stoli določajo odnose posameznika do samega sebe, do drugega in vlogo posameznika v skupini. Skozi različne postavitve v prostoru predstavljajo različna vzdušja in okolja, ki določajo nas in naša dejanja. Skupaj s plesalci in glasbeniki ustvarjajo prostor kontemplacije, druženja, sobivanja, dialogov, konfliktov in komunikacije nasploh.
Koreografija in mentorstvo: Dalanda Diallo
Plesalke in soustvarjalke predstave: Ališa Kasjak Gutman, Vanja Kolanovič, Katarina Kolar, Nuša Košti, Zarja Lampret Prešeren, Pia Lavuger
Avtorska glasba in mentorstvo: Damir Mazrek
Avtorska glasba: Kristijan Korat
Glasbeniki in performerji v živo: Brin Kološa, Matic Kološa, Nejc Kološa, Kristijan Korat
Scenografija: Branko Kološa
Kostumografija: Mira Strnad - MiriCota in Plesna izba Maribor
Asistentka koreografinje: Nina Milin
Izvršna produkcija: Mojca Kasjak
Produkcija: Plesna izba Maribor
S finančno pomočjo MOM in JSKD
Zahvala: Nina Hernan in Davorin Furek
Dalanda Diallo je plesalka in plesna pedagoginja. Svojo plesno pot je začela na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani, na oddelku za sodobni ples. Nadaljevala je v Študijski repertoarni skupini PS Intakt, kjer je imela priložnost sodelovati s priznanimi domačimi in tujimi koreografi: Kot plesalka je sodelovala v predstavah Maše Kagao Knez (Moi Toi Nous, Dia Diasso Diasspora, Momentum – Avenija ujetih trenutkov), Bare Kolenc (Bela, Križ na gori), Damirja Zlatarja Freya
(Čarovnica iz Zgornje Davče), Mateja Kejžarja idr. Predstava Na vseh štirih je njen prvi samostojni projekt kot koreografinja.
Redno poučuje sodobni ples in afriške plese na Plesni izbi Maribor. Je soustanoviteljica Kulturno umetniškega društva Baobab, ki deluje tudi na področju afriških umetnosti ter soustanoviteljica afriškega pevskega zbora Sankofa. Ples poučuje od leta 2007, na Plesni izbi Maribor pa od leta 2010. Kot pedagoginja in mentorica je prejela številna priznanja, ki jih podeljuje JSKD.